Indien, 3/4-2016

Hej!
Söndagen (3/4) fortsatte vi med Reiki. Dagen hade ett liknande schema som gårdagen men denna gång testade vi även gruppterapi. Först började vi dock med att sova en stund, ha parsession, sedan gruppterapi och på eftermiddagen gick vi igenom vad vi hade lärt oss och även ett häfte vi fick ta del av för att läsa mer och gå igenom de olika övningarna vi hade lärt oss. Efter det drog jag, Maja, Lava, Chris, Josefine och Emelie till Cream Stone för att äta glass, efter det åkte vi hemåt, sedan så åt jag, Lava, Maja och Josefine på Polka Dots. Efter så passade jag på att plugga lite, sedan somnade jag då jag hade världens vätskebrist huvudvärk av att ha sovit så himla mycket på Reikin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alxxandra.blogg.se

Heartbeats.

RSS 2.0