Indien, 2/4-2016

Hej!
Lördagen (2/4) spenderades på Orchid School. Vi blev introducerade till Reiki. Det hela är ganska komplicerat att förklara för någon som inte var där, men det går ut på att ta bort negativ energi och ge positiv energi till sig själv eller någon annan. Detta gör en genom att hålla sina händer på en viss punkt på kroppen, då det betyder olika saker, exempelvis betyder värk i knäna att individen har en rädsla inför framtiden. Dagen gick ut på att vi pratade om vad Reiki var och sedan så fick vi ligga ner i mörkret i sex timmar, detta gjorde att en somnade och efter några timmar så hade vi parsession och då gick jag och Chris till ett annat rum och fick energi av kvinnan som tog hand om oss, och det var så sjukt för efter detta började jag att gråta helt okontrollerat i ungefär en halvtimme. Efter det hade vi parsession på varandra och sedan pratade vi om hur vi upplevt dagen. Det var verkligen en konstig känsla, dagen var så speciell och en började känna alla möjliga känslor. Efter det så åkte vi hemåt och på kvällen så var vi hemma hos vår handledare för att se på film, vi såg PK som handlar om en Alien men har även ett jättebra budskap angående religion, den var verkligen jättebra och fin, för den som gillar Bollywood tipsar jag! Jag, Lava och Chris hade köpt med oss snacks och vår lärare bjöd på mat men även öl, vin och lite allt möjligt. De flesta, inkluderat min handledare drack så vid tolv tiden så tackade vi för oss och gick till Miami och dansade en stund. Det vart dock en tidig kväll då jag var trött och det var trots allt praktik dagen efter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alxxandra.blogg.se

Heartbeats.

RSS 2.0