Indien, 18/4-2016

Hej!
Måndagen (18/4) började tidigt på morgonen, vid fyra, för att ta taxi till Mumbais flygplats som sedan tog mig och Lava till Varanasi. Det var dock struligt när vi var i Mumbai, då vi hade inte blivit skjutsade hela vägen till rätt terminal utan en terminal som låg en bit ifrån vår. Hur som helst, vi lyckades ta oss till Varanasi och när vi kom dit bokade vi taxi till vårt hotell. Varanasi består av trånga gångar och då vi inte kunde åka in med taxin var vi tvungna att gå en bit med all packning, men vi fick hjälp av några från hotellet. Efter att vi hade checkat in så tog vi en promenad till Ganges floden och satt där, kollade och drack te. Då vi var helt slut efter att ha fått för lite sömn under flertal dagar så somnade vi och var verkligen helt slut. Vi vaknade dock till vid nio, jag drack en citron och ingefära dricka och kollade ut över floden. Efter det gick vi och la oss, det är verkligen helt sjukt hur trött jag har varit dessa dagar, jag skulle seriöst kunna sova hundra dagar framåt.

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alxxandra.blogg.se

Heartbeats.

RSS 2.0