Indien, 14/4-2016

Hej!
Torsdagen (14/4) så var vi lediga. Praktikdagarna var slut och de sista dagarna av Swindia-projektet rullade på. Jag, Maja, Josefine och Emelie åkte till Merriot och njöt av solen och av att bada. Där var vi till på kvällen och vid åtta hade vi bestämt att vi alla skulle ha spelkväll tillsammans med vår handledare. Jag och Maja styrde upp några lekar, tyvärr kunde vår handledare bara vara med ett tag så vi körde land och stad, sedan var hon tvungen att gå. Resten av gruppen spelade dock charader som jag hade kommit på, jag hade skrivit olika lappar med Indien-relaterade objekt och verb. Det var kul och leken blev uppskattad. Efter det umgicks vi en stund i vår lägenhet och sedan så vart det läggdags.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alxxandra.blogg.se

Heartbeats.

RSS 2.0