Indien, 12/4-2016

Hej!
Tisdagen (12/4) började med att jag och Lava åkte till postkontoret, när vi kom dit får vi höra att de inte tar emot kort och var tvungna att ta ut pengar, detta strulade extremt mycket och när vi kom tillbaka för att skicka våra saker så började de prata om att de hade bett oss ta med våra papper och kort på vårt pass och visum, vilket de inte hade gjort, men som tur hade jag det i ryggsäcken. Varje paket, vilket vi hade fem utav, tog ungefär tjugo minuter att fixa. Indiens postkontor har verkligen inte gjort ett bra intryck på mig. Vi lyckades i alla fall skicka dessa men kom försent till vår praktikplats och hade missat rundturen i Red Light District, vilket var extremt surt. Efter det så åkte vi hemåt, sedan gick jag mot Starbucks för att skriva på utvärderingsformuläret som vi hade fått som avslutningsuppgift. Dagen var extremt stressfylld och jag var på inte så bra humör.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alxxandra.blogg.se

Heartbeats.

RSS 2.0